2 Nisan 2014 Çarşamba

HİDRA ÖLÜME İNAT





Verse 1 : 

Yazarken sema karanlik ruhum için sabah yok 
El kalemde mumlari yak ,eski kadehe sarap koy 
Ankara'da deniz bende uçmak için kanat yok. 
Hiçbir siirin içinde bu ruhum gibi sanat yok. 

Ölüme inat yaziyorum bu sayfa kalbe huduttur 
En güzel hikayedeydik insanligini unuttun 
Tenimi kuruttun bu sehirde tek buluttun 
Üzülme bazen ölmek bile insan için umuttur! 

Kahve bardagindan yüzüme dogru vuran sicaklik 
Yaz gününde kaldi ask ve mevsimimiz kis artik 
Ruh halim bozuk plakta dönüp duran bir sarki 
Biz bir hayal kurar onunda birden içine siçardik. 

Mastar eklerinde kaldi bütün fiiller 
Dile gelince geceyi gündüz eden soguk siirler, 
Sirtim yere gelmedikçe döner gider degirmen 
Ve bir gün tanri olsaniz da karsinizda egilmem! 

Nakarat (x2):


 
Gel limanima gemileri yak (ben) 
Ölümüne yaziyorum ölüme inat (gel) 
Aklimin ucunda birileri var banaBirileri git diyor birileri kal 


SKIT:(Hey, Fatih Uslu dünyadan.. ölüme inat beat by Itaat soguk sehrin soguk adami.) 

Bölüm 2:
 
Bi dag misali gururlu bi durus sonra duruldum 
Bi kurus yoktu cebimdeki isteseydim bulurdum 
Bi bulusmaydi gökyüzünde nefretim ve umudum 
Nefretim kazandi ben de azad ettim bu ruhu. 

Günahin bir ruhuydu yeryüzünde tek melek 
Bir asir sonra gelip senden tutunmami bekleme 
Kabus ol bu sonbaharda delir! Kapimi tekmele. 
Ne kadar cambaz olursan ol takilican direklere 

Ölüm bahçesinde en kirmizi gül benim. 
Dün denen yalanla geçti bak en güzel günlerim 
Dün degil bugündeyim bu dün senin bu gün benim 
Ve öyle sert de degilim eger gülseniz gülümserim 

Bir ilham kaynagim yok 55 senelik radyolar 
Evimde çalar yatak odamda 40 senelik karyolam 
30 senelik askta bir gün yuvarlanir dar yola 
Ben 20 senelik adam bindim hayat denen kamyona! 

Nakarat (x4): 

Gel limanima gemileri yak (ben) 
Ölümüne yaziyorum ölüme inat (gel) 
Aklimin ucunda birileri var bana 
Birileri git diyo birileri kal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder